Verkkoasiointi

Päivitä asiakaspalvelusi moderneilla verkkopalveluilla

Sujuvoita tilojen markkinointia, vuokrausprosessia sekä jokapäiväistä asiakaspalvelua

Tampuurin avulla tilojen markkinointi, vuokrasopimuksen tekeminen sekä vika-, muutto- ja irtisanomisilmoitukset hoituvat sujuvasti verkossa. Moderneilla verkkoasiointipalveluilla asiakas voi itse hoitaa kodin tai toimitilan asioita 24/7, silloin kun se hänelle parhaiten sopii.

Markkinointihaulla viet vuokrakohteiden tiedot vaivatta omille verkkosivuille sekä verkon suosituimmille markkinapaikoille

Tampuuri Markkinointihaku on asuntohakupalvelu, jolla voit viedä vuokrakohteiden tiedot vaivatta suoraan Tampuurista omille verkkosivuille. Voit siirtää valitsemasi kohdetiedot, markkinointitekstit sekä kuvat Tampuurista suoraan teidän omille verkkosivuille. Markkinapaikkaliittymillä saat myös tiedot verkon suosituimmille markkinapaikoille kuten Oikotie, Etuovi sekä Vuokraovi. Tiedot ovat aina ajan tasalla, vältyt erillisten sivujen ylläpitotyöltä ja samalla tarjoat myös asiakkaillesi helpon tavan löytää asuntoa.

Lue lisää markkinointihausta blogistamme »

Markkinointihaku

Sähköinen allekirjoitus

Asuntohakemus, vuokrasopimus ja sopimuksen allekirjoitus tapahtuvat helpoiten verkossa

Kun asiakas löytää mieleisensä tilan, voi hän täyttää hakemuksen heti verkossa. Hakemuksen tiedot ovat välittömästi asukasvalitsijoiden käytössä. Tunnistautuminen verkkopankkitunnuksin mahdollistaa vuokrasopimuksen sähköisen allekirjoittamisen sekä vuokranantajan että vuokralaisten osalta. Prosessiin voi halutessaan lisätä myös vakuuden maksamisen. Lopputuloksena syntyy allekirjoitettu vuokrasopimus, joka tallentuu Tampuuriin ja postitetaan uudelle vuokralaiselle.

Lue lisää sähköisestä hakemuksesta »

Verkkoasioinnissa tarjoat uuden palvelukanavan asiakkaillesi

Vuokratalojen kiinteistöille tai asunto-osakeyhtiön taloyhtiölle voidaan koota omat verkkoasioinnin sivut, jotka toimivat asiakaspalvelukanavana 24/7. Sivut kytkeytyvät tiiviisti Tampuurin tietoihin, eikä niitä tarvitse erikseen ylläpitää. Voit myös jakaa valitsemillesi henkilöille katseluoikeuden kiinteistön tiedotteisiin, remontteihin, kulutustietoihin tai muihin valitsemiisi dokumentteihin verkkoasioinnin kautta. Asukas ja osakas voi tarkistaa verkkoasioinnin kautta myös omaan talouteen liittyviä tietoja, kuten vuokra- tai vastiketilanne sekä erillislaskut. Verkkoasioinnin sivustoon voit valita sisällön seuraavista moduuleista:

Tiedotteet

Yleiset kohteen tiedotteet.

Omat viestit

Asiakkaan ja asiakaspalvelun välinen kahdensuuntainen viestinvälitys.

Oma talous

Asukkaan tai osakkaan oman vuokra-/vastikesaldon tiedot, suoritukset sekä erillislaskut.

Sopimukset

Asukkaan vuokrasopimuksen tiedot ja allekirjoitettu sopimus.

Kiinteistön perustiedot

Kiinteistön/Taloyhtiön perustiedot

Kiinteistön yhteystiedot

Isännöitsijän, huollon ja siivouksen yhteystiedot.

Kiinteistön kulutukset

Kiinteistön kulutukset kulutuslajeittain.

Huoneiston kulutukset

Huoneiston vedenkulutus.

Vikailmoitukset

Asukkaan/Osakkaan omien vikailmoituksien selaaminen ja jättäminen.

Dokumentit

Tampuurin Dokumenttipankin julkisten dokumenttien selaaminen verkkoasioinnin kautta.

Asumisen tietopankki

Isännöintiliiton sisältöä liittyen asunnon korjaamiseen sekä asumiseen yleisesti.

Remontit

Tulevat ja tehdyt PTS remontit

Muutostyöpyynnöt

Osakkaan muutostyöilmoituksien jättäminen ja selaaminen

Asumisen palvelut

Linkkejä asiakkaan muihin sähköisiin asiointikanaviin.

Omien tietojen ylläpito

Asukkaalla/Osakkaalla on mahdollisuus itse ylläpitää yhteystietoja.

Chat osaksi Tampuuria

Nyt voit tarjota Tampuurin asukas- ja osakassivuilla, markkinointihaussa sekä hakemuksessa henkilökohtaista asiakaspalvelua Giosg live chatin avulla.

Vaikka teknologia kehittyy ja ihmiset siirtyvät hoitamaan yhä useampia asioita verkossa, korostuu henkilökohtaisen palvelun merkitys myös verkossa tulevaisuudessa.

Chat-palvelulla tarkoitetaan asukas- ja osakassivulle, markkinointihakuun sekä hakemukseen lisätyn painikkeen kautta avattavaa chat-keskusteluikkunaa, jonka välityksellä asukas tai osakas voi aloittaa reaaliaikaisen keskustelun asiakaspalvelijan kanssa.

Tämän lisäksi on myös mahdollista helposti laajentaa chat-palvelua koko yrityksesi verkkosivuillesi.

Miksi chat?

  • Nosta asukas- ja osakassivujen tehokkuutta.
  • Chat-asiakaspalvelu tuo toimistosta tutun henkilökohtaisen palvelun verkkoon
  • Ylläpidä ja paranna asiakastyytyväisyyttä.
  • Vähennä sähköpostien ja puheluiden määrä.
  • Palvele tehokkaammin helppokäyttöisellä ja visuaalisella käyttöliittymällä.
  • Sääntöjen avulla on mahdollista räätälöidä persoonallinen viesti eri vaiheessa oleville käyttäjille.

Vikailmoitusten status välittyy reaaliaikaisesti myös asiakkaillesi sekä huoltoyhtiölle

Asukas tai isännöitsijä voi tehdä vikailmoitukset huoltoyhtiölle verkossa. Kun huoltoyhtiö on ottanut ilmoituksen työstöön, lähtee sähköposti-ilmoitus tilanteesta, kuten myös työn valmistuttua. Ilmoitukset kirjautuvat aina Tampuuriin ja ovat siten kaikkien osapuolten seurattavissa.

Vuokralainen voi irtisanoa vuokrasopimuksensa verkossa

Vuokralainen voi irtisanoa toistaiseksi voimassa olevan vuokrasopimuksensa helposti verkossa. Toimistolla käyntiä tai soittoa ei enää tarvita. Sähköinen irtisanomisilmoitus tulee välittömästi vuokranantajan käsiteltäväksi Tampuurin työjonoon.

Jäikö kysyttävää verkkoasioinnin palveluista?

Autamme sinua mielellämme. Ota yhteyttä, niin keskustellaan yhdessä, kuinka Verkkoasioinnin palvelut tehostavat omaa liiketoimintaasi.

* Pakollinen tieto

%d bloggaajaa tykkää tästä: