Sähköinen ajanvaraus tehostaa prosesseja

Erilaisten asukkaille ja osakkaille tarjottavien sähköisten asiointipalveluiden lisääntyessä, myös pesula- ja saunavuoron ajanvaraus hoituu jatkossa Tampuurin asukassivujen kautta muiden sähköisten palveluiden rinnalla. Luotettavalla ja ymmärrettävällä ajanvarausjärjestelmällä pystyy helposti ja vaivattomasti…

Read More>

Asukassivuilla huolehditaan asumisviihtyvyydestä

Tarjoamalla sähköisiä asiointipalveluita halutaan varmistaa, että asukkaita voidaan palvella heille sopivana ajankohtana ja heille sopivassa kanavassa, juuri siellä missä he ovat. Tavoite on, että asukkaat ovat ajan tasalla taloyhtiön asioista…

Read More>

Sähköinen haastaminen Tampuurin avulla

Sähköinen haastaminen tulee lain kautta pakolliseksi syyskuussa 2019 ja Tampuurista voidaan jo kesällä lähettää haastehakemukset sähköisesti.

Read More>

Tiedotteet matkaan helposti ja tehokkaasti Tampuurin postituspalvelun avulla – käyttöönotto on ilmainen

Onko viestintä hidasta ja tehotonta? Tuntuuko siltä ettei tiedotteet tavoita vastaanottajaa ja joudut toistuvasti vastaamaan samoihin kysymyksiin yhä uudestaan? Ratkaisu on monikanavainen ja toistuva viestintä Tampuurin postituspalvelun avulla Tampuurin postituspalvelu…

Read More>

Visma Maakuntien tilakeskuksen kumppaniksi

Kiinteistöalan ohjelmisto-osaaja Visma Tampuuri on solminut sopimuksen vuosiksi 2019-2022 Maakuntien tilakeskuksen kanssa rakennusten huoltokirjajärjestelmän toimittamisesta. Järjestelmässä hallitaan jatkossa koko Suomen erikoissairaanhoidon ja erityishuoltopiirien kiinteistöjen ylläpitopalvelua.

Read More>